پدر کمپانی ای لیکو جهان درگذشت
نوشته شده توسط : هیئت وزنه برداری


Lennart Blomberg (لنارت بلومبرگ) بنیانگذار کمپانی ( ای لیکوسوئد ) بدلیل سکته قلبی دیده از جهان فرو بست تا این شرکت بزرگ و تخصصی تولید وسایل و تجهیزات سخت افزاری وزنه برداری جهان درغم از دست دادن بنیانگذار خود به سوگ بنشیند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری ؛ لنارت بلومبرگ  مدیرعامل قبلی شرکت ELEIKO سوئدی (معتبرترین کمپانی تولید تجهیزات سخت افزاری وزنه برداری) ، از زمانیکه خانواده Blomberg مسئولیت این شرکت - یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید هالتر جهان - را بر عهده گرفتند آن را اداره می کرد. ELEIKO اولین تولیدکننده ای بود که در 1969 به عنوان تامین کننده رسمی هالترهای المپیک رسما مورد تایید فدراسیون جهانی قرار گرفت و تامین کننده قانونی  هالترهای المپیک و همراه معتبر چندین دهه  این فدراسیون بین المللی شد.
وی در سال 2007، در سالن وزنه برداری Fame سوئد به عنوان اسپانسر برای ارائه خدمات  به ورزش وزنه برداری برگزیده شد و سالها تجهیزات استاندارد مورد نیازرشته  وزنه برداری را با کیفیتی ایده ال تولید و دراختیار فعالان این مجموعه درسراسر دنیا قرار داد. درسال 2012 ، Lennart ، اداره شرکت را به پسرش Eric واگذار کرد و فعالانه به زندگی خود در کمال سلامت ادامه داد. 
گفتنی است بلومبرگ چند روز پیش درزادگاهش (سوئد) بدلیل سکته قلبی دیده از جهان فروبست تا کمپانی بزرگ ومعتبر(ای لیکو) به نوعی بنیانگذار خود را از دست داده و داغدار او باشد.





:: برچسب‌ها: اخبار , وزنه برداری , میاندوآب ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبسایت متعلق به هیئت وزنه برداری میاندوآب میباشد